2017. november 8., szerda

Top 5 Wednesday #9




Csatlakoztam a Top 5 Wednesdayhez, amit Gorkie blogján, az Olvasókörúton fedeztem fel, és nagyon megtetszett a koncepció, így én is belevágtam. 

Ez a rovat hetente jelenik meg és egy Goodreads-es csoportban találhatóak a témák. A csoportot meg tudjátok nézni IDE kattintva.  

Az eheti téma: Problémás kedvencek
Karakterek, akiket nem akarsz szeretni, de nem tudsz ellene tenni. 



5. Felin - Raana Raas: Időcsodák sorozat
Felin az a fajta karakter, akitől kiráz a hideg, de mégis van stílusa, így valamiért mégis szeretem a karakterét. Noha keveset szerepel, de számomra meghatározó, erősek a jelenetei. (Ugyanebben a sorozatban még vannak páran, akikkel hasonlóan vagyok pl.: idősebb Yaan, Melilan.)


4. Visser atya - Ian Tregilis: Géplélek
Na, ő az a karakter, akit egy péklapáttal vertem volna végig olvasás közben. Jellemtelen, gyáva, de ennek ellenére sem tudom utálni, és nem is közömbös. Piszkosul jól megírt karakter.


3. Caroline - Sarah Crossan: Egy
Tipikusan a nyomulós, szenzációhajhász riporter. Első látásra legalábbis. A végére viszont az egyik legemberibb, legszerethetőbb karakterré válik.


2. Nesta - Sarah J. Maas: A Court of Thorns and Roses – Tüskék és rózsák udvara
Az ő karaktere felemás. Az elején nagyon nem szerettem, főleg, ahogy a körülötte lévő emberekkel, leginkább Feyre-vel bánt, de a végére pont emiatt vált a kedvenc mellékszereplőmmé, mert sokat fejlődött e téren.


1. Loki - Neil Gaiman: Északi mitológia
 Loki alapvetően egy nem szimpatikus karakter számomra, de már filmekben is, ahogy Tom Hiddleston eljátszotta az valami fenomenális. Ebben a könyvben is a legjobb karakter, de egyben a legrosszabb is. Ki érti ezt? :)



Tartsatok velem jövő héten is! :)

________________________________ 


További résztvevők:

Molyon:
@Deszy   


Blogspoton:
 
Hozzájuk is nézzetek be :) 




----

Köszönöm, hogy végigolvastad a bejegyzést! Ha tetszik, amit itt találsz, feliratkozhatsz a blog rendszeres olvasói közé, illetve követhetsz e-mailen is, hogy ne maradj le a további bejegyzésekről. További tartalmakat találhatsz Facebookon, Instagramon és Twitteren is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése