2018. január 24., szerda

Top 5 Wednesday #20


 Csatlakoztam a Top 5 Wednesdayhez, amit Gorkie blogján, az Olvasókörúton fedeztem fel, és nagyon megtetszett a koncepció, így én is belevágtam. 

Ez a rovat hetente jelenik meg és egy Goodreads-es csoportban találhatóak a témák. A csoportot meg tudjátok nézni IDE kattintva.


Az eheti téma: Olyan könyvek, amiket nem szerettél, de a tanulságát igen. Vagyis olyan könyvek, amiket utáltál vagy csak "okék" voltak, de sok gondolatot vetettek fel.


Egy kicsit csalok, mert nem mind lesz könyv :)



Heti Top 5

5. Kosztolányi Dezső: Édes Anna
Nem szerettem az érzéseket, amiket kiváltott belőlem, sőt rémálmom is volt tőle. De azt, hogy miért íródott, és mi a tanulsága, azt nagyon is értem. Ez azóta is velem maradt.



4. Csáth Géza: A kis Emma

Ez egy csontig hatoló novella, ami leginkább hátborzongató volt, de kétségtelen, hogy volt neki tanulsága és napokig nem eresztett, mert annyi gondolkodni valót adott, viszont összességében nem lett a kedvencem.


3. Jane Rogers: Jessie Lamb testamentuma
Ez a könyv az "oké" kategóriába sorolandó nálam. Viszont a gondolatcsírák, amiket elhint, azok ott maradnak az ember fejében jó sokáig, és a válaszok még máig nincsenek meg a miértekre.



2. Puskin: Anyegin
A cselekményét nem szerettem ennek a könyvnek, de azt el kell ismernem, hogy az oroszok gondolkodásmódjáról nagyon sok megtudható belőle. Érdekes a gondolati világa.


1. Nemes István: Az öböl
Ezt inkább érdekes olvasmánynak mondanám, mint jónak. Viszont olvasás közben meg utána is elgondolkoztam, hogy végig tudtam volna-e csinálni, amit a szereplők végigcsináltak, és úgy általában az élet értelméről, kilátástalanságáról.

A többi Top 5 Szerdában résztvevő  magyar blogger bejegyzését megtaláljátok a Molyon a Top 5 Szerda zónában.







----

Köszönöm, hogy végigolvastad a bejegyzést! Ha tetszik, amit itt találsz, feliratkozhatsz a blog rendszeres olvasói közé, illetve követhetsz e-mailen is, hogy ne maradj le a további bejegyzésekről. További tartalmakat találhatsz Facebookon, Instagramon és Twitteren is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése