2018. február 7., szerda

Top 5 Wednesday #22

Csatlakoztam a Top 5 Wednesdayhez, amit Gorkie blogján, az Olvasókörúton fedeztem fel, és nagyon megtetszett a koncepció, így én is belevágtam. 

Ez a rovat hetente jelenik meg és egy Goodreads-es csoportban találhatóak a témák. A csoportot meg tudjátok nézni IDE kattintva.


Az eheti téma: Kedvenc férfi/férfi páros. Nagy részt tartottam magamat a témához, három pár szerepel a listámon, illetve kettő a kedvenc homoszexuális karaktereim közül.





Heti Top 5

5. Vohannes Votrov (Vo) - Robert Jackson Bennett: Pengék városa

Nagyon szimpatikus karakter volt számomra az első felbukkanásától kezdve, bár nem azért, mert meleg, mert ez a könyvben jó ideig ki sem derül róla, bár dramaturgiailag az egyik főszereplő szempontjából fontos elem a szexuális hovatartozásának ténye.


4. Wallace Wells - Bryan Lee O'Malley: Scott ​Pilgrim képregénysorozat
A főszereplő meleg lakótársa, aki első látásra csak szimpla színesítő elem, de ha jobban megnézzük, több annál. Jól ellenpontozza Scott nők miatti rinyálását. Mind a filmben, mind a képregényekben imádtam.


3. Glen és Stephan - Kelly Oram: Cinder és Ella

Vivian nevelőszülei nagyon kedves fazonok, bár kissé csodabogarak, de ez két ruhatervezőtől elvárható elem. A világhoz való hozzáállásuk volt, ami nagyon megragadott.


2. Aristotle és Dante - Benjamin Alire Sáenz: Aristotle és Dante a világmindenség 
Külön-külön is bírom a két srácot, de együtt meg főleg. Az ellentétek vonzzák egymást tipikus esete.


1. Ringil és Hjel - Richard Morgan: Hősöknek való vidék trilógia
Aihito voltából még fanart is készült hozzájuk. Ó, igen, Ringilnek a három könyv alatt több partnere is volt, de talán Hjellel és az Noyal Rakannal a legjobbak együtt, bár utóbbihoz sajnos nem találtam képet, így maradt az előbbi páros.


A többi Top 5 Szerdában résztvevő  magyar blogger bejegyzését megtaláljátok a Molyon a Top 5 Szerda zónában.




----

Köszönöm, hogy végigolvastad a bejegyzést! Ha tetszik, amit itt találsz, feliratkozhatsz a blog rendszeres olvasói közé, illetve követhetsz e-mailen is, hogy ne maradj le a további bejegyzésekről. További tartalmakat találhatsz Facebookon, Instagramon és Twitteren is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése