2018. augusztus 1., szerda

Top 5 Wednesday #38 - Könyvek, amiket szívesen újraolvasnék


Csatlakoztam a Top 5 Wednesdayhez, amit Gorkie blogján, az Olvasókörúton fedeztem fel, és nagyon megtetszett a koncepció, így én is belevágtam. 

Ez a rovat hetente jelenik meg és egy Goodreads-es csoportban találhatóak a témák. A csoportot meg tudjátok nézni IDE kattintva.


A heti téma: Kedvencek, amiket újra meglátogatnál. Olyan könyvek/filmek, stb., amiket szívesen újraolvasnál/néznél. A kedvenc könyveim közül válogattam.




Heti Top 5

1. Raana Raas: Kiszakadtak
A Csodaidők sorozat második kötetét már nagyon sokszor újraolvastam, de jóból sosem elég, ezért bekerült az újraolvasós listám élére.


2. Raana Raas: Ellenállók
A Csodaidők alternatív sorozatának, az Időcsodáknak a második kötete csak hajszálnyival maradt le az anyasorozat második kötetétől. Nem tudom, miért ezek a kedvenceim, de valamit tudnak ezek a kötetek az biztos.


3. Suzanne Collins: A kiválasztott
Sokakkal ellentétben ez a kedvenc kötetem Az éhezők viadala sorozatból. Talán azért, mert ez a legsötétebb darab.


4. J. K. Rowling: Harry Potter és a bölcsek köve
Már "rongyossá" olvastam a Harry Potter sorozat nyitókötetét, de ahogy a lista első helyezettjénél írtam: "jóból sosem elég".

5. Amy Harmon: Arctalan szerelem
Ez az egyetlen félig-meddig romantikus, YA könyv, ami annyira szeretek, hogy bármikor újra tudnám olvasni. Bár mivel élénken él az emlékezetemben, egy darabig nem lesz rá szükségem.


A többi Top 5 Szerdában résztvevő  magyar blogger bejegyzését megtaláljátok a Molyon a Top 5 Szerda zónában.



----

Köszönöm, hogy végigolvastad a bejegyzést! Ha tetszik, amit itt találsz, feliratkozhatsz a blog rendszeres olvasói közé, illetve követhetsz e-mailen is, hogy ne maradj le a további bejegyzésekről. További tartalmakat találhatsz Facebookon, Instagramon és Twitteren is!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése