2018. szeptember 21., péntek

Top 5 Wednesday #44 - Klasszikus könyvek, amikből modern adaptációt szeretnék


Csatlakoztam a Top 5 Wednesdayhez, amit Gorkie blogján, az Olvasókörúton fedeztem fel, és nagyon megtetszett a koncepció, így én is belevágtam. 

Ez a rovat hetente jelenik meg és egy Goodreads-es csoportban találhatóak a témák. A csoportot meg tudjátok nézni IDE kattintva.


A héten olyan klasszikus könyvekből álló listát állítottam össze, amikből szeretném, ha modern adaptáció készülne. 



Heti Top 5 


1. Agatha Christie: Tíz kicsi néger
Megnéznék belőle egy 10 részes napjainkban játszódó minisorozatot. Jó kis thrillert lehetne összehozni belőle.


2. William Shakespeare: Hamlet
El tudnék belőle képzelni egy pszichothriller adaptációt, amiben a szereplők egy nagy házban vannak összezárva. És mehet a menet. :)


3. E. T. A. Hoffmann: Az arany virágcserép
Ha jól megcsinálják, egy ütős fantasy film lehetne belőle. Tuti megnézném.


4.C. S. Lewis: A csendes bolygó
Jó sci-fi adaptációból sosem elég, ebből is megnéznék egy modernizált változatot.


 5.  Charles Dickens: Karácsonyi ének
Ez a könyv annyiból kakukktojás, hogy még csak a hangoskönyv változatot hallottam. Viszont ebből is megnéznénk egy karácsonyi minisorozatot modern köntösben, mert szerintem időtálló a mondanivalója.


A többi Top 5 Szerdában résztvevő  magyar blogger bejegyzését megtaláljátok a Molyon a Top 5 Szerda zónában.


 


----

Köszönöm, hogy végigolvastad a bejegyzést! Ha tetszik, amit itt találsz, feliratkozhatsz a blog rendszeres olvasói közé, illetve követhetsz e-mailen is, hogy ne maradj le a további bejegyzésekről. További tartalmakat találhatsz Facebookon, Instagramon és Twitteren is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése