2018. december 31., hétfő

Blogszünet


Januártól a blog rövid időre, előreláthatólag február közepéig-végéig szünetre megy. Nem kell semmi rosszra gondolni, sőt az apropója egy örömteli esemény. Január elején (ha addig bennmarad, szerk.: 2018. december 30-án megszületett :)) megszületik első gyermekünk, akit már nagyon várunk. Ez egy új, sűrű időszak lesz az életünkben, főleg az elején, ezért a bejegyzésírás egy ideig szünetel. Ami annyira nem is baj, mert éreztem magamon már, hogy túl sűrű, és egy kicsit lazítani kéne a tempón, hogy ne menjen a minőség rovására, így ezt a lépést valószínűleg mindenképp megtettem volna. Gondoltam rá először, hogy időzítek be pár bejegyzés januárra is, de aztán elvetettem az ötletet, mert nem akarom elsietni, így marad a várhatóan februári visszatérés, ahogy a baba és az energiám engedi.

Hogy mik a terveim? Valószínűleg ritkulni fognak a bejegyzések, de nem szeretném semmi esetre sem abbahagyni a blogolást, mert szeretem csinálni, és nagyon a szívemhez nőtt ez a kis kuckó itt a net ezen sarkában. Lehet számítani továbbra is értékelésekre, a Top 5 Szerda bejegyzésekre, illetve interjúkra is. Emellett tervezek egy havonta jelentkező új rovatot, ami szintén interjú jellegű, de az eddigitől eltérő témájú. Erről részletesen akkor, ha már végleg kialakult mi is lesz ez, és úgy látom, hogy ténylegesen lehet belőle valami.

Köszönöm ezt az évet minden olvasómnak! Boldog új évet kívánok mindenkinek!





2 megjegyzés:

  1. Ó, Gratulálok a babához, csak most olvastam visszafelé a blogodat :)
    Jó pihenést kívánok, habár pont az első félév nagyon fárasztó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönjük! :) Hát, igen, ez nem a pihenésről szól, de ennek ellenére mióta megszületett többnyire csak mosolygok. :)

      Törlés