2019. július 31., szerda

Mid-Year Freak Out Book tag – Félévzárási Pánik Book Tag


(A kép saját)

Régen jelentkeztem már Book Taggal. Egyrészt idő szűke miatt, másrészt nem találtam nekem tetsző témát. Így noha senki sem hívott ki, de mégis kedvet kaptam a Félévzárási Pánik Book Taghez. A lista néhány pontjánál kifejezetten nehéz volt a döntés, hogy melyik könyvet/karaktert/írót válasszam, de végül sikerült összeállítanom a bejegyzést. Most nem hívnék ki külön senkit, de aki kedvet kap hozzá azok válaszait szívesen olvasnám.



1. Legjobb könyv, amit eddig 2019-ben olvastam


Jack Campbell: Rendíthetetlen című könyve (Értékelés: ITT). Jó kis katonai sci-fi, aminek a főhősét hamar megkedveltem. A világa is érdekes. Kíváncsi vagyok, hogyan építi tovább az író.


2. Legjobb folytatás, amit eddig 2019-ben olvastam


Julia Lewis Thomson: Többek szerint című könyve (Értékelés: ITT). Az írónő sokat fejlődött az első kötethez képest, ami miatt Maxim története nagyon jól sikerült. Emiatt a folytatás is a várólistám elején szerepel.


3. Új megjelenés a várólistámon


Karin Tidbeck: Rénszarvas-hegy és más történetek a peremlétről című novelláskötete érdekel a várólistámról legjobban. Az Amatkát is szerettem, meg mostanában a weird irodalom is egyre jobban érdekel, így természetes, hogy ez is várós.


4. Legjobban várt megjelenés az év második felére

Jack Campbell Az elveszett flotta sorozatának a folytatását várom nagyon.


5. Legnagyobb csalódás


Lois Lowry: Valahol, messze című könyve (Értékelés: ITT). Meg sem közelítette nálam Az emlékek őre színvonalát, ami nagy kedvencem. Valahogy semmilyen volt, kivéve a főszereplőket és a hangulatát, mert az utánozhatatlanul Lowry.


6. Legnagyobb meglepetés


David Morrell: Amerika Kapitány: A kiválasztott című képregénye (Értékelés: ITT). Az lepett meg a legjobban, hogy nem egy átlagos Amerika Kapitány történet, hanem az alkotója belevitt egy egyedi nézőpontot. Emellett a színezés is nagyon tetszett, illett a képregény hangulatához.


7. Kedvenc új író (debütáló vagy neked új)


Adrian Tchaikovsky Az idő gyermekei című könyvével (Értékelés: ITT) új kedvencemmé lépett elő. Csak annyit írnék: a pókokkal vagyok! :)


8. Legújabb crush

Adrian Tchaikovsky az új kedvencem, és remélhetőleg a többi könyve után is az marad.


 9. Legújabb kedvenc karakter


Jack Geary Jack Campbell Az elveszett flotta sorozatából. Hamar megkedveltem, és nagyon bírom a stílusát.


10. Egy könyv, ami megríkatott

Nem volt ilyen.


11. Egy könyv, ami boldoggá tett


Lovranits Júlia Villő: Macskakő című könyve (Értékelés: ITT). Olvasás közben végig mosoly volt az arcomon. Bájos és felszabadító olvasmány. Nagyon kellemes élmény. Jó kikapcsolódás felnőtteknek.


12. Kedvenc könyvadaptáció, amit idén láttam



A Madarak a dobozban filmadaptációja. Meglepően jó lett, mert elég jól adja vissza a könyv hangulatát.


13. Legszebb könyv, amit idén kaptam/vettem


Robert McCammon: Egy fiú élete című könyve. Órákig el tudnám nézegetni a borítóját.


14. Kedvenc értékelés, amit idén írtam



Ecsédi Orsolya: Banyavész című könyvéhez írt értékelésem (Értékelés: ITT). Nagyon szerettem írni, ahogy olvasni is.


15. Könyvek, amiket még ebben az évben el szeretnék olvasni

A teljesség igénye nélkül egy rövid lista:
Gaura Ágnes: Túlontúl
On Sai: Esővágy
Jack Campbell: Vakmerő és Merész
V. K. Bellone: Felvont vitorlák
Moskát Anita eddig megjelent könyvei




----

Köszönöm, hogy végigolvastad a bejegyzést! Ha tetszik, amit itt találsz, feliratkozhatsz a blog rendszeres olvasói közé, illetve követhetsz e-mailen is, hogy ne maradj le a további bejegyzésekről. További tartalmakat találhatsz Facebookon, Instagramon és Twitteren is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése