2019. augusztus 28., szerda

Népszerűtlen Vélemények Könyves Tag



AniTigernél (az ő bejegyzését ITT olvashatjátok) láttam ezt a Book Taget, ami nagyon megtetszett, ezért gondoltam én is kitöltöm. Azonban egy ideig csak szemeztem vele, ami nem volt véletlen, mert nehezen sikerült összeszednem a válaszokat, de végül mégis belevágtam. Ebben a bejegyzésben most ennek eredményét olvashatjátok.



1. Népszerű könyv vagy sorozat, ami neked nem tetszett!

Martha Wells: Kritikus rendszerhiba


Engem nem vett le a lábamról Öldöklő, mint sok más olvasót. A történetét nagyon kevésnek találtam. Ennek ellenére fogok egy próbát tenni a folytatással, hátha jobban fog tetszeni.


2. Népszerű könyv vagy sorozat, amit mindenki más utál, de te szereted!

Bartos Zsuzsa: Alkonyőrzők


Sokan nem szeretik ezt a könyvet, de nekem az egyik kedvencem. Az egyik legjobb debütálásnak tartom, amit az elmúlt években olvastam.


3. Szerelmi háromszög, ahol a főszereplő nem azzal jön össze, akivel te szeretnéd!

J. K. Rowling: Harry Potter sorozat


Harryhez sokkal jobban illett volna Hermione vagy Luna. De inkább az utóbbi, mint Ginny. Ebből a szempontból jobban szeretem azokat a fanfictiönöket, amik nem Ginnyvel hozzák össze.


4. Népszerű vagy szeretett szereplő, akit te nem igazán kedvelsz!

Raana Raas: Csodaidők sorozat


A Csodaidőkből Brendon és Reynis karakterét sokan szeretik, de én egyszerűen rühellem őket. Megmagyarázni nem tudom, hogy miért, talán amiatt, amiket tesznek és ahogy teszik. Ők nekem egyszerűen nem.


5. Népszerű műfaj, amit te nem igazán olvasol!

Erotikus

Nem igazán szeretem az olyan könyveket, amikben nincs más csak erotika. Azokkal nincs bajom, amik részben tartalmazzák, bár azokat szeretem ezekből is leginkább, amiben vannak komolyabb témák is.

6. Népszerű szerző, akit nem sikerült igazán megszeretned!

Anne L. Green

 
Két novellát olvastam eddig az írónőtől. Az egyik nagyon nem tetszett, a másik már jobban, de ennek ellenére sem érzek késztetést, hogy bármi mást elolvassak a szerzőtől.


7. Népszerű toposz, amiből már eleged van!

Traumát/árulást/múlt béli sérelmet elszenvedett főszereplő, aki mindig a múlton kesereg, és ez az adott regényben nagyon sokszor visszatérő motívum.


8. Népszerű sorozat, ami teljesen hidegen hagy!

A Royal család

 
Ki tudnék rohanni a világból, ha meglátom. Már a könyvborítóktól is irtózok, a tartalom meg abszolút hidegen hagy.


9. Azt mondják, a könyv mindig jobb, mint a film. Mégis, melyik az a sorozat- vagy filmadaptáció, ami jobban tetszett, mint a könyv?

Napos oldal (2012)


A könyv is nagyon tetszett, de a film a pozitívabb végkifejlete miatt még jobban. Coopert és Lawrence-t imádtam benne együtt.


9+1. Egy karakter, akit mindenki más utál, de te szereted!

Tamlin – Sarah J. Maas: Tüskék és rózsák udvara


Szinte mindenki Rhysért volt oda már ebben a részben is, de én ebben a kötetben még nagyon szerettem a szőke főtündért. A későbbiekben ez mondjuk változott.





----

Köszönöm, hogy végigolvastad a bejegyzést! Ha tetszik, amit itt találsz, feliratkozhatsz a blog rendszeres olvasói közé, illetve követhetsz e-mailen is, hogy ne maradj le a további bejegyzésekről. További tartalmakat találhatsz Facebookon, Instagramon és Twitteren is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése