2018. április 14., szombat

Top 5 Wednesday #29 - Olyan SFF szerzők, akiknek automatikusan megveszem a könyveit

Csatlakoztam a Top 5 Wednesdayhez, amit Gorkie blogján, az Olvasókörúton fedeztem fel, és nagyon megtetszett a koncepció, így én is belevágtam. 

Ez a rovat hetente jelenik meg és egy Goodreads-es csoportban találhatóak a témák. A csoportot meg tudjátok nézni IDE kattintva.


Ez már lassan rituálévá válik, hogy késve hozom a Top 5 Szerda bejegyzést, de sokáig vacilláltam egyáltalán megírjam-e, mert egy témába vágó szerzőt tudtam kapásból, akinek 2006 óta minden könyvét megveszem, de ezen kívül nem jutott eszembe senki más. Aztán elgondolkoztam, és csak összejött öt szerző, bár a zömük számomra új felfedezés.



Heti top 5 

5. Vivien Holloway
Mióta végigolvastam a Winie Langton sorozat eddigi köteteit, azóta tűkön ülve várom a folytatást. A többi könyve is tervben van. A Végtelen horizont már a polcomon várakozik.


4. Andy Weir
A marsival nálam annyira betalált, hogy nem kérdés, hogy az Artemist is megvettem, bár a vegyes vélemények után még nem bírtam magam rávenni, hogy elolvassam.


3. John Scalzi
Ő volt 2017 egyik új felfedezettje számomra. Az Összeomló birodalommal rajongóvá tett. Valamikor a Vének háborúja sorozatra is sort kell kerítenem.


2. Robert Jackson Bennett
Az Istenek városa trilógiájával jött és berobbant az életembe. Csak egy kérdésem van: Mikor jelenik meg a következő könyve?


1. Raana Raas (Görgey Etelka)
A Csodaidől első kötetének megjelenése (2006) óta folyamatosan megveszem a könyveit, és nem kérdés, hogy az ezutániakat is meg fogom. Nagyon várom az Időcsodák 4. kötetét. Remélem, hamarosan olvashatjuk.

A többi Top 5 Szerdában résztvevő  magyar blogger bejegyzését megtaláljátok a Molyon a Top 5 Szerda zónában.



----

Köszönöm, hogy végigolvastad a bejegyzést! Ha tetszik, amit itt találsz, feliratkozhatsz a blog rendszeres olvasói közé, illetve követhetsz e-mailen is, hogy ne maradj le a további bejegyzésekről. További tartalmakat találhatsz Facebookon, Instagramon és Twitteren is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése