2019. augusztus 7., szerda

Top 5 Wednesday #58 - Öt könyv, ami második olvasásra jobban tetszett


Ez a rovat hetente jelenik meg és egy Goodreads-es csoportban találhatóak a témák. A csoportot meg tudjátok nézni IDE kattintva.

Ismét saját témával jelentkezem a Top 5 Szerda keretében. Olyan könyvekről írtam, amik második olvasásra jobban tetszettek, mint először.



Heti Top 5


1. Richard Morgan: A holtak szava


Amikor először olvastam ezt a könyvet, nagyon nem szerettem. Túlságosan vontatottnak és túlírtnak találtam. Mikor nemrégen másodjára is elolvastam, egész jól elvoltam vele, ahhoz képest, hogy elsőre mennyire utáltam.


2. Raana Raas: Az ogfák vöröse


A regény eleje nagyon nem csúszott, ami miatt először lassan haladtam vele. Másodjára ilyen gondom egyáltalán nem volt a könyvvel, és az egyik kedvencemmé vált. Azóta is többször elolvastam, ahogy a sorozat többi kötetét is.


3. J.R.R. Tolkien: A gyűrűk ura

   
Az elején lévő hobbitos részbe majdnem beletört a bicskám, egyszer ott is hagytam miatta a könyvet, de szerencsére idővel újra elővettem, amit nem bántam meg.


4. Antoine de Saint-Exupéry: A kis herceg

 

Hullámzó ezzel a könyvvel a viszonyom, mert tizennégy évesen pár oldal után otthagytam, viszont amikor tizennyolc évesen újra elővettem, akkor pedig úgy éreztem, hogy ez a világ egyik legjobb könyve. Azóta is többször olvastam, és ez azóta sem változott.


5. Jack London: A vadon szava


A filmet nagyon szeretem, és ha már anyának megvolt, úgy gondoltam, elolvasom. Körülbelül tizenkét éves lehettem akkor, és nagyon nem kötött le, unalmasnak találtam. Ha jól rémlik húsz évesen vettem elő újra, és akkor nagyon tetszett. Azóta is az egyik kedvencem.
 

A többi Top 5 Szerdában résztvevő  magyar blogger bejegyzését megtaláljátok a Molyon a Top 5 Szerda zónában.





----

Köszönöm, hogy végigolvastad a bejegyzést! Ha tetszik, amit itt találsz, feliratkozhatsz a blog rendszeres olvasói közé, illetve követhetsz e-mailen is, hogy ne maradj le a további bejegyzésekről. További tartalmakat találhatsz Facebookon, Instagramon és Twitteren is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése