2018. november 11., vasárnap

Halloweeni lények gyűjtőhelye Book Tag


 Régen hoztam már book taget, mert nem nagyon találtam olyat, amit érdemes lenne kitölteni. De mikor múlt héten Dorka (a válaszait ITT találjátok) az Anya Olvas blogtól kihívott a  Halloweeni lények gyűjtőhelye Book Tagre, mégis elcsábultam. Igaz, Halloween már elmúlt, de most mégis hozom a válaszokat. Kihívni most nem hívnék senki, de aki gondolja, forrás megjelöléssel viheti.

Lássuk a gyülekező lényeket!


 
Boszorkány - egy mágikus karakter vagy könyv


Aki kapásból eszembe jutott az Bayaz, Joe Abercrombie A penge maga című könyvéből (értékelés: ITT). Az a nyers erő, ami körülvette, és az a lazaság, amivel állt minden dologhoz, rögtön szimpatikussá tette.


Vérfarkas - egy tökéletes könyv éjszakai olvasásra


Mark Millar: Logan: Kíméletlen jövő című képregénye ugrott be elsőre (értékelés: ITT). Olyan sötét a hangulata, hogy éjszakai olvasásra kiválóan alkalmas.


Frankenstein - egy könyv, ami sokkolt


Még az év első felében olvastam Jennie Melamedtől Lányok csöndjét (értékelés: ITT). Ez a könyv volt ilyesmi hatással rám, bár az érzés a döbbenethez hasonlítható inkább.


Az ördög - egy sötét, gonosz karakter


Amarantha, Sarah J. Maas Tüskék és rózsák udvara című könyvéből (értékelés: ITT). Ő egy jól megírt, kifejezetten velejéig romlott karakter. Semmilyen eszköztől nem riad vissza, ha kínzásról van szó.


Kaszás - egy karakter, akinek nem kellett volna meghalnia


 Ronen Raas, Raana Raas Az ogfák vöröse című könyvéből. Ő egy nagy kedvencem volt, és nagyon sajnáltam, amikor meghalt.


Zombi - egy könyv, ami "éhessé" tett a továbbiakra


Ez Ian Tregillis Géplélek című könyve (értékelés: ITT), ami 2017 kedvence volt nálam. Azóta is várom a folytatást, remélem, jövőre már tényleg érkezni fog.


 Vízköpő - egy karakter, akit megvédenél bármi áron


Bailey, az Arctalan szerelemből (értékelés: ITT). Ő mondjuk több kategóriába is illene, de végül ide hoztam. Nem csak Fernből és Ambrose-ból hozta ki a védelmi ösztönt.

Vámpír - egy könyv, ami kiszívta belőled az életet


Sarah Crossan: Egy című könyve jutott ide eszembe (értékelés: ITT), ami egyszerre volt nagyon szomorú, de mégis élettel teli.

Szellem - egy könyv, ami még mindig kísért


Benyák Zoltán A nagy illúzió című könyvét mondanám (értékelés: ITT), ami bekúszott az agyamba, és azóta is ott motoszkál a háttérben. Mondhatni eléggé nagy hatást gyakorol máig rám ez a könyv.

Démon - egy könyv, ami tényleg megijesztett


Egyedül ezzel a kategóriával vagyok bajban, mert nem nagyon olvasok ijesztő könyveket, így ide sajnos nem igen jut eszembe semmi. Nehéz könyvvel megijeszteni, filmmel sokkal könnyebb.

Csontváz - egy karakter, akinek tartanál egy fejmosást


 Ide sokan pályáztak, de akit végül választottam, az az egyik aktuális olvasmányomból, Sarah J. Maas: Köd és harag udvarából való. A Tavasz udvarának főura, Tamlin. Őt az első kötetben nagyon megkedveltem, viszont ebben a részben egyre jobban töredezik róla a máz, és egyre kevésbé értem. Mondjuk neki szerintem egy fejmosás sajna már nem lenne elég.


Múmia - egy könyv, amit megőriznék az idők végezetéig


Csak egyet lehet? Hm... Ez se könnyű, de talán Az operaház fantomját és a Zabhegyezőt említeném. Ezeket már jó sokszor olvastam, és nem tudom őket megunni.

Ijesztő baba - egy könyvborító, ami túl félelmetes, hogy ránézz


Bevallom, hogy ennek a könyvnek a borítóját, már sokszor nézegettem, mert férjemnek megvan és itt van a polcon, de minél többször ránézek, annál jobban úgy érzem, hogy egyszer lekel az állat a borítóról. Íme:


Mindezt úgy, hogy alapvetően nem félek a pókokról, de ez a borító amennyire egyszerű és zseniális olyan félelmetes.




----

Köszönöm, hogy végigolvastad a bejegyzést! Ha tetszik, amit itt találsz, feliratkozhatsz a blog rendszeres olvasói közé, illetve követhetsz e-mailen is, hogy ne maradj le a további bejegyzésekről. További tartalmakat találhatsz Facebookon, Instagramon és Twitteren is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése